کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۵، ابرقو، ساکن تهران.
مجموعه‌های منتشر شده: «با نام گل» ، «از جغرافیای من» 

ترس و لرز

شده است
خوشی زیر دلتان
بزند
دستی‌دستی
خودتان را
گرفتار کنید و بعد
بگویید:
«خدایا!
از همه‌ي بازی‌ها
این بازی؟»
من
کرده‌ام
من
نوشته‌ام.

شده است
از غلبه‌ی عشق
بترسید
از کسی که دوستش دارید؟
من
ترسیده‌ام.

شده است
از فرط عشق
خیانت کنید؟

 

من
کرده‌ام.

شده است
هر بار
که به خواب کسی
که جان و از جان شماست
نگاه می‌کنید
مرگش را ببینید؟
من
دیده‌ام
دیده‌ام.

عبدالعلی عظیمی