شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اتاق خالی

اتاق خالی این 
این گهواره‌ی واژگون 
و آینه‌ی  افتاده در عکس خود
 مردی‌ست. 
ازچاه آب می‌کشد 

نازنین آیگانی

تک نگاری

شاعر شهودها

شاعر شهودها

شوکا حسینی

محصول زحمت حسنعلیجعفر

محصول زحمت حسنعلیجعفر

سیلویا سلمانپور

شعرها

چوار

چوار

احمد کریمی

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی

ویدئو