شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ایکیمیزده بیر شَهَردن قاییدیریق

ایکیمیزده بیر شَهَردن قاییدیریق
ایکیمزده اودوزموشوق
من ساواش دا
سن سئویش ده
من سنی
سن
دوداقلارینداکی گیله نار باغلارین
ساچلارینداکی بوغدا زمی لرین
سینه ن ده کی؛
داغلاری
قایالاری
اوچوروم لاری...
ومن اوردا زرتشت سایاغی
تانری دان ساو آلیب
سنه یازدیغیم رومانتیک شئعرلری.

مهدی آقازاده

تک نگاری

شعرها

تاریکی اشاره می کند: «تو»

تاریکی اشاره می کند: «تو»

نادره جلادت

دوگانه

دوگانه

محمد رضا روزبه

روشنم کن شبیه سیگارت

روشنم کن شبیه سیگارت

امیررضا وکیلی

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست