شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شور و شیدایی

(برای محمد رضا شجریان و پرویز مشکاتیان و همنوایی‌هایشان)
تمام روزهای سیاه و شبان بی‌مهتاب
میان شب‌زدگان
در انتظار سحر
دلم به نغمه‌ی شورآفرین او خوش بود
به پرده‌های همایون
به نغمه‌های نوا
ز شور و شیدایی
پیام قاصدک از صبح 
در آن سپیده که صبحش هنوز در راه است
ببین چگونه پرده‌ی عشاق
ره به راست گشود
که ساز خاطر امیدوار شب‌زدگان
ز هم شکست و گسست
و شور و عشق از ترانه بگریخت
من از کدام پرده کدامین ترانه
در چه مایه بخوانم
که سازهای طرب
برون شد از پرده
کنون که پنجه‌ی بیداد زخمه می‌زند به چمن
و در گلوی چکاوک 
شکسته نغمه‌ی شوق
و مویه‌های غریبانه 
نشسته در نوای حزین
تو را به گریه‌ی لیلی
کرشمه‌ی شیرین
و هم به جان خسرو خوبان
بگیر پرده‌ی دلکش
برس به داد دلم
که طاق گنبد مینا
خراب شد به سرم

رضا محمودی‌حنارود

شعرها

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد

مادر

مادر

حسن بهرامی

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی

شاید

شاید

مهدی مهدوی