شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گورستان‌ها

گورستان جلفا
مردگان ایستاده
در انتظار
و علف‌های روییده
گورستان تخت فولاد
مردگان خوابیده
خسته از انتظار
و علف‌های خشكیده
 

محمد مستقیمی

شعرها

تلفن زنگ بزند

تلفن زنگ بزند

سارا مؤیدی

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

مظاهر شهامت

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی