شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

فرنان لژه

فرنان لژه
زن‌ها را به شکل دایره‌ها می‌دید
سینه‌ها، سرها، شکم‌ها و بازوها کاملاً گرد
همسرم 
مرا در شمایل صندوق انتقادات می‌بیند
می‌گوید یک روز 
-از روی حواس‌پرتی-
خانه را به آتش می‌کشم
من صبورم
و خونسرد
و پشت گوش شهری‌ست
که همه‌چیز را به آن‌جا می‌سپارم
دفترچه قسط‌ها 
قبض‌های تلفن و فرم‌های ارتقای شغلی را
هورمون‌های به هم ریخته‌ام
و سابیدن ظرف‌ها را
می‌خزم زیر پتو
-با همه‌ی دایره‌هایم-
و فکر می‌کنم
یک روز باید به آفریقا بروم...

زینب صابر

شعرها

كازابلانكا‌(2)

كازابلانكا‌(2)

محمود بهرامی

سفر‌نامه‌ی این تابستان

سفر‌نامه‌ی این تابستان

جواد مجابی

اعتراف می‌کنم 

اعتراف می‌کنم 

مظاهر شهامت

مثلاً

مثلاً

عبدالعلی عظیمی