شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مدفون شدیم زیر غم چندلایه‌ای

مدفون شدیم زیر غم چندلایه‌ای
نه نای ناله‌ای، نه گلوی گلایه‌ای
پشت دریچه‌ای کج و معوج زنی جوان
بلغور کرد مثل همه چند‌آیه‌ای
غیر از دو عاشقانه‌ی ملموس از خودم
چیزی نخواند مرثیه‌خوان کرایه‌ای
من مرده بودم و جسدم تازه مانده بود
خشکیده بود دسته‌گلی بر سه‌ پایه‌ای
من مرده بودم و تو نفس می‌زدی هنوز
افتاد در پی‌ام نفست مثل سایه‌ای
آمد مرا گرفت و تکان داد و خواند و خواند
یادم نمانده‌است چه و در چه مایه‌ای
هی خواند و هی صدام زد و هی بغل گرفت
مافوق شعر بود که بی هر کنایه‌ای،
شفاف و صاف و ساده مرا دوست‌داشتی
جز این نبود بر دل من هیچ وایه‌ای

کبری موسوی‌قهفرخی

تک نگاری

شعرها

امشب هر چه باران ببارد برای من است

امشب هر چه باران ببارد برای من است

سابیر هاکا

در خبرهای شبانه

در خبرهای شبانه

احمدرضا احمدی

دوایین نامه

دوایین نامه

اسماعیل عظمی

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد

ویدئو

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

مریم جعفری‌آذرمانی

شعر جهان در وزن دنیا

شعر جهان در وزن دنیا

علی مسعودی‌نیا