شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سر بریده‌ی یک کبک روی گردنم است

سر بریده‌ی یک کبک روی گردنم است
مرا نجات بده! این چه وقت مردنم است؟
صدای قهقهه‌اش را تو نیز می‌شنوی؟!
درست گوش کنی هقّ و هقّ شیونم است
بریده‌اند صدای مرا و خون صدا
فصاحتی‌ست که مابین نطق  الکنم است

دو جوجه کبک پیِ مادرند در من و... خون
شده‌ست شیر و روان از دو سوی دامنم است
چقدر کبک به دنیا می‌آورد این کوه
چقدر گرمی آن تیر سرخ در تنم است

مرا به سیخ کشید... آشناست مزه‌ی من
به خود می‌آید و می‌گوید آخ این زنم است
 

کبری موسوی‌قهفرخی

تک نگاری

شعرها

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

دست نگه دارید‌!

دست نگه دارید‌!

فرخنده حاجی زاده

گُنگ

گُنگ

سیدعلی صالحی

ویدئو