کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۷، اردل.

 دل بی تو که دل نید،یَه چُل چاله سرده

 دل بی تو که دل نید،یَه چُل چاله سرده
بِشمارِه یکایک میَلِت  پُر غم  و درده

مِن ایلِ چَک و چَو ، دووِشَک سیچه بِمَهنُم
جورِ  خُوره یی  زحمِ زوون  جونُمه خَرده

چَو دَس به دَس گَرده به ایل و همه دونِن
تَهوِت به همه گرمه و مهرِت به مو سرده

وا بَرد بووی و سرِجا خوت نخوری جُم
واکِل بکُنی‌،  بَرد خورِت چی کِلِ بَرده

مَحرم تری اِز باد شمالم مَر اِیَشنی _
بُنگِ بَنُمیمونه زَنه جار  و اِگَرده 

بویِ پَلِتِ وار به وار  ایبَره وا خُس
لِبگِشتی که از او وَرِ  مالت اِگُدرده

بهمن اَیَر اِیجُست یَه محرَم مِنِ ایلِس
رازِ  دل ِ نیگُهد ، به تاراز  و  به  زرده  !

وا  لو مِن لو ، رازُمه سربَسته بگُم سیت
ترسُم که بِفَهمِن به دلامون چه گُدرده
 

فیض‌الله طاهری اردلی