شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با این حروف پریشان

با این حروف پریشان
با این حروف گریزان به ابتدای صدا
چه چیز گفتنی‌ست؟!
انگار تمام واژه‌ها
از گفتن-نگفتن چیزی در آغاز
پشیمانند
اما کدام راه به گذشته‌ست؟!
بازگشتن شکلی از ادامه است
ایستادن شکلی از ادامه است
و حتی مرگ شکلی از ادامه است
هیچ‌چیز از پیش رفتن در زمان، در امان نیست
حتی همین واژه‌های فرّار که می‌گویند:
«هیچ‌چیز از پراکنده شدن در امان نیست»
پراکنده می‌شویم
تا آخرین ذره.
مسافریم مثل تپه‌های شنی
ایستاده‌ایم و بادهای زمان،دورمان می‌کنند.

فریبا اله وردی زاده

شعرها

تلفن زنگ بزند

تلفن زنگ بزند

سارا مؤیدی

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر