شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گذشتند از ما

گذشتند از ما
به پلک برهم‌زدنی/ ابرها
و جاده
این منحنی رقصان و پیچان
با خط ممتد یک‌طرفه‌ش
راه عبورمان نداد...

 

راضیه رضائی

شعرها

مترسک

مترسک

میرحسین نونچی

کوه را با گلوله

کوه را با گلوله

دیار مردان‌بگی

ارغوان

ارغوان

هادی میرزانژاد موحد

زیبای همیشه غمگین

زیبای همیشه غمگین

سابیر هاکا