شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قەدغە کراوە

قەدغە کراوە
من و
شێعر و
گەرووم
لە پیتەکانی نیگات ...
لێرە
خۆشەویستی ھەڵنامژن ...
زیزن لە ئێوارەی دڵما...
زەقن لە پێنووسی ھەڵەیەکدا...
تۆیش دیلی وشەیەکی واژۆکراوی ڕەسەنی و
منیش لە کفری کچ بوونم
پیتەکانی تەنیاییم 
دەئاڵۆزێنم و
دەسنوێژ
بۆ قوربانی بوون دەگرم
تکایە چاوم بە کلی نیگات بڕێژم.

فریاد غفوری

تک نگاری

شعرها

برادر

برادر

امیررضا وکیلی

نفیسه قانیان

امشو که فرگ تی تو وستم 

امشو که فرگ تی تو وستم 

 اقبال طهماسبی گندمکاری

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

ویدئو