شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

درختان در اتاقم ايستاده

درختان در اتاقم ايستاده
سيگار می‌كشند
كمدها خالی
كشوها پر شده‌اند از عكس‌ها و عودها
دست كسی نيست
سربازان اندوهناك به درختها
تكيه داده‌اند
اتاقم مركز عملياتی‌ست
به نام عشق
پنجره را باز می‌كنم
رمز ِ جنگ را از ياد برده ام
اما راز پيروزی از چشم‌هام می‌چكد.

لادن نيكنام

شعرها

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

مهدی فرجی