کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۸۱، میناب.
 

حرف های خفه شده

حرف های
خفه شده
میان بازوان بند ناف
فرقیست میان من تو
که از سینه می آید
در زبان می چرخد
ما حاصل هم خوابی 
تن های بی رنگ
و هزار رنگ

حاصل 
مستی تفنگ
در آغوش دو تیر بد رنگ
و یک
ویک تحلیل از ژلوفن
و یک
سکته در زمان
خودم را در آمدنت
گم کرده ام
منهای خوشرنگ
نیامده به جمع جنگ

آنامیس غفوری