شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باید به رسمِ  پاییز

باید به رسمِ  پاییز
خانه‌تکانی کنم
چرا که باران می‌آید
دست‌هایم می‌ریزد
و چیزی از من نمی‌ماند
جز پاره‌دلی
که بوی بادها را به خود گرفته است
تا لحظه‌ها
شعله‌ور  شوند
و ریشه‌هایی
که در اعماق 
از تعفن عشق می‌سوزد
تمام شود

 

سینا میرزایی

شعرها

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

این بهار را هم  نمردم و دیدم:

این بهار را هم  نمردم و دیدم:

ایرج کیا