شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کاج عریان

نرگسان شهلا
در دشت وحشی،
هویت را با نفس، رج می زدند
که تیغ گلچین قبیله
بی رحمانه، به غارت، آمد
تا اشک حسرت این داغداران  بنفشه 
در حجمی از زنبوران  بی احساس غریزه
پنهان بماند تا ابد. 
پنهان می ماند؟
 

پژمان روشن طبری

تک نگاری

شعرها

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

سیده تکتم حسینی

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

فروغ فرخزاد

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده