شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لب های دو کاشی هم همیشه دورند از هم

لب های دو کاشی هم همیشه دورند از هم
ابرهایی نه  رؤیایی
آسمانی نه آفتابی
باران
            های‌های می‌چکد
بر سایه‌ای که
سرد می‌کند دنیا را
 کاش سیگار ترکم  نمی‌شد.
 

بنفشه حجازی

تک نگاری

گل فندق

گل فندق

کیوان نریمانی

شعرها

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین

زخم در میان چاقوها

زخم در میان چاقوها

امیررضا وکیلی

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

ویدا حمیدی

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده