شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

محو خال‌خال‌هایش

محو خال‌خال‌هایش
وقتی که بال می‌زند روی خواب‌های آدمی
چیز دیگری است

(نه رئیس جمهور 
نه وزیر اتوکشیده‌ی هر کابینه‌ای شدن)
هم این‌که بماند و آدمی
خیره در سحر و نقش و رنگ
بگذرد از روی روزمرگی

(راستش را بخواهید 
من عطش امپراطور شدن را
با ورد نام او فرو‌نشانده‌ام)

ابراهیم رزم‌آرا

تک نگاری

شعرها

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

حقیقت دارد

حقیقت دارد

حامد رحمتی

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر

مهستی حسینی

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

مجید اجرایی