شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مفقودی

پدربزرگ
ﺗﻔﻨگش را
از شاﻧﻪی دیوار برداشت
_ ﻣﻲشود !!
سکوت را به خیابان آورد؟!
و رفت...!
و برنگشت...!!
 

سعید جهانپولاد

شعرها

كازابلانكا‌(2)

كازابلانكا‌(2)

محمود بهرامی

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

سردار شمس‌آوری

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

غلامرضا نصراللهی