کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1349 تهران، ساکن کرج.
مجموعه‌ها‌ی منتشر‌شده: «سفر به باران»،
«آوای جنینی» و...

غنایم

از غنایم جنگی
تنها لبی را ﺑﺮﻣﻲدارم
ﻣﻲگذارم، درست
زیر ﭼﺸﻢهایی که
ﺳﺎﻝ‌هاست
با من ﺣﺮﻑ‌ها داشت و
ﻧﻤﻲزد...!!
 

سعید جهانپولاد