شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رویداد

پیش از آن‌که کبریت‌های خیس
در رؤیای شما
به جست‌وجوی دخترکی باشد
که همین امروز
آسمان، آبی‌اش را کنار او جا گذاشت
بهتر است به خیابان بیایید
و نام کوچک درخت‌ها به خاطر بسپارید
به خانه که باز‌می‌گردیم
تیتر درشت روزنامه‌های عصر
دخترکی‌ست شعله‌ور
با موهای بلوط
و چشم‌هایی به رنگ بی‌قراری گوگرد

مجید روانجو

شعرها

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر

جای امن

جای امن

واهه آرمن

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری