شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کتاب را بشویم

قرار هم بیابم
چراغ ِقریه را خاموش اگر کنم
و خارپشته را بسوزانم
غول‌های بیابان بخار شوند
برکوهسار پاک نیاکان
فوت کنم ماه را
خیال دیوانگان آسوده گردد
کتاب را بشویم
در آب‌های خانگی
خطوط کوفی بر کف آشکار شوند

مهدی مرادی

تک نگاری

سماع دوگانه‌ها

سماع دوگانه‌ها

میترا فردوسی

شاعر پاره‌وقت نبودم

شاعر پاره‌وقت نبودم

قاسم آهنین‌جان

شعرها

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی

روژان

روژان

سیدعلیرضا ذوالفقاری

سگ جان

سگ جان

کوروش جوان‌روح

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات