شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بازگشت

به یاد ویلیام باتلر یتس

برخاستند
از آب‌های راکد برخاستند
از لای و از لجن‌های قرون
از چرک چرب زیلوی معبدها، و کنیسه‌ها، دیرها
برخاستند

تمساح‌ها
با آرواره‌هاشان
ارابه‌های قهر خدایان
با شهوتی هیولایی
در جنبش
با هزار ارّه‌دندان
با پوست‌های چرک و چروکیده
در آفتاب ایمان براق

در عصر ذلت قزل‌آلاها
اینَت سزای آن‌همه قرن انتظار
انسان خموش و تمساحان در خروش‌.

ضیاء موحد

شعرها

روشنم کن شبیه سیگارت

روشنم کن شبیه سیگارت

امیررضا وکیلی

لاکریموسای

لاکریموسای

محمود بهرامی

رنگی بر دهان مرده ام بزن

رنگی بر دهان مرده ام بزن

فهیمه جهان آبادی

از گل های نبوییده

از گل های نبوییده

نصرت‌الله مسعودی