شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان
تالاب در خواب است
مثل زنی که موهای سیاهش را
بر صورت ریخته
از پشت تپه‌ی تاریک
مردی بالا می‌آید
او با بیگانه‌ای دست داده
پرنده‌ می‌خواند
سگ از پیش پای مرد می‌گریزد
و ماه درخشان
بر سینه‌ی تالاب فرود می‌آید

محمود بهرامی

شعرها

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

گرهی در صورت

گرهی در صورت

مریم فرجی

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین

زیر سایه‌ی یک درخت

زیر سایه‌ی یک درخت

محمدباقر کلاهی اهری