شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

حلول

با اشیاء خانگی
مأنوس ترم
به حرمتِ قولی که داده‌ام
درآغوش‌شان می‌گیرم 
تنگ‌تر
چه می‌داند کسی
در آینده
روانکاوان
شاید
از حلول اشیاء
در وهمِ بیابان سخن بگویند.
 

فرخنده حاجی زاده

شعرها

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی

قدمت را بزن، نمی فهمند

قدمت را بزن، نمی فهمند

محمود صالحی‌فارسانی

سربازها رفتند

سربازها رفتند

وجیهه نوزادی

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه