شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دیالوگ

نه این‌که چیزها تمام و کمالند و کار دنیا نقص ندارد
و هر‌چه عیب و نقص در نگاه ماست...
نه این‌که ما که صاحب هر‌چه کج‌و کوله و لوچیم
که اهل دنیا نیستیم و زیادی کم داریم...
نه این‌که شما که آقا و سرورید و زیادی دارید
که دنیا را جور دیگری می بینید...
-بگو ببینم آیا راست می‌گوید شاعرکه «جهان و هر چه در اوست جمله هیچ در هیچ است»؟
-اگر که راست پس این‌همه جوش‌و‌خروش سر هیچ چراست؟
-مشکل ما این است که می‌پرسیم و پاسخی نمی‌گیریم
-مشکل منم
نمی‌توانم خودم را توی هیچ محلولی حل کنم!
-چنان عمیق می‌خواهمش که وقتی وصل میسر می‌شود در می‌روم 
-همین که می‌رسم ویرم می‌گیرد بروم جای دیگر!
-زورم به خودم نمی‌رسد این و آن را می‌زنم!
-وقتی می‌گویم چند‌نفرم سر از تیمارستان در می‌آورم!
-چیزهای قشنگی هم هست ولی...
-همین ولی‌ست که کارها را خراب می‌کند!

مهرداد فلاح

شعرها

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

کولی

کولی

مهشید رستمی

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

سیده تکتم حسینی

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی