شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جناب سرو

جناب سرو 
میدانت را 
به شاعری بخشیدند 
که در ستایش آزادی 
هرگز شعری نسرود 
 

کریم رجب‌زاده

تک نگاری

حصر خانگی

حصر خانگی

علی باباچاهی

عطا و لقای امید

عطا و لقای امید

سید‌فرزام حسینی

شعرها

روی تخته بزرگ می نویسد A

روی تخته بزرگ می نویسد A

شهریار خسروی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

دو پاره برای درخت و ع. ب

دو پاره برای درخت و ع. ب

سیاوش بانشی