شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نادرترین  اتفاق جهان

نادرترین 
و زیبا‌ترین اتفاق جهان 
شنیدن زندگی 
از دهان مرگ است 

کریم رجب‌زاده

تک نگاری

شعرها

تو هم میروی

تو هم میروی

شمس آقاجانی

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

سیده تکتم حسینی

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

ویدئو