شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

فال

شنیده‌ام در آخرالزمان
لِسان غیب ظهور خواهد کرد
تا دیوان‌اش را     به دو‌نیم کند
باشد که از آن زمان
ما دیوانگان معلوم‌الحال
تنها به « عاشقانه‌ها‌» تفأل بزنیم
وَ شما    
که پروردگار را با خود به مدرسه می‌برید
از «‌عارفانه‌ها‌»
به نسلِ در حال انقراض
دروغ‌های شاخدار‌نَباتی بگویید

سیده شیدا آیت اللهی

تک نگاری

شعرها

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

مکروه

مکروه

جمال‌الدین بزن

کوه را با گلوله

کوه را با گلوله

دیار مردان‌بگی