شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

فال

شنیده‌ام در آخرالزمان
لِسان غیب ظهور خواهد کرد
تا دیوان‌اش را     به دو‌نیم کند
باشد که از آن زمان
ما دیوانگان معلوم‌الحال
تنها به « عاشقانه‌ها‌» تفأل بزنیم
وَ شما    
که پروردگار را با خود به مدرسه می‌برید
از «‌عارفانه‌ها‌»
به نسلِ در حال انقراض
دروغ‌های شاخدار‌نَباتی بگویید

سیده شیدا آیت اللهی

شعرها

پرنده‌ی کوچك!

پرنده‌ی کوچك!

اقبال معتضدی

سیاهـْدار

سیاهـْدار

جمال‌الدین بزن

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

علی قنبری

به موازاتِ دریا

به موازاتِ دریا

راد قنبری