کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۸، مشهد.
 مجموعه‌های منتشر‌‌شده: «قاصدک»، «آخرین محل تولدم» و‌...

خودت باش

شکل خودت باش 
خود خود خودت
شکل سیبی قرمز 
یا میوه ای نارس
یا شاید اصلاً شکل یک ماهی لیز
لیز لیز لیز
اصلاً هر شکلی می‌خواهی باش
فقط باش
باش تا آخر این شب طولانی
که روزی به روز می‌رسد
باش به روی بستری 
از گرمای نفسی که جان می‌بخشد
باش در راهی که می‌خواهی 
حتا در رؤیا
این داشتن از هر داشتنی بالاتر است
این داشتن هستی توست
پس باش
و داشتنت را 
با هر‌چه حس و حادثه و حماسه است
هستی بخش تر کن
باش 
خود خود خودت.

غزاله زرین‌زاده