شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرا با کلمات تنها بگذارید

مرا با کلمات تنها بگذارید
با دهانم که شیار غمگینی‌ست
گاهی سکوت می‌کنم
گاهی زبان به شکوه باز می‌کنم
غم خاصیت عجیبی دارد
آدم را رقیق می‌کند
مثل سوپی که برای بیمار می‌پزند.
 

فاطمه اخوان

تک نگاری

شعرها

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک

روژان

روژان

سیدعلیرضا ذوالفقاری

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی