کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1356، ابهر.

به کودکی که زاده‌شد

به کودکی که زاده‌شد 
کسی نگفت از هویّتی که ناشناس‌، استفاده شد
کسی نگفت از زنی که تخمکش
 به نرخ عرف‌، سود-استفاده شد 
درونِ شیشه‌ای
به مردِ دیگران ، فروش رفت 
 داده شد
و حکمِ شرعی‌اش
به احتمال صیغه‌ای 
به ارث‌، ساده شد
...
به کودکی که زاده‌شد
کسی نگفت از جهانِ سرسری
از انتظارِ کودکانِ یک پدر‌- دو مادری 
از احتمالِ ازدواج‌های غیرعمدِ خواهر و برادری 
...
تو هم نگو 
فقط بگو
که مادرش ژنی‌ست ناشناخته
زنی به‌نام یاخته

لادن خدابنده