شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خندق گلوگاه

خندق گلوگاه
برخاستن ندارد
تا سبز سوخته
آمده باش از سر
باد آورده
باد بریده
باد برنده
چکانده
باد
مرده
باد
تن تفتیده بوییدن ندارد
مشت از صدا پر
لب از سرخ...
تن تفتیده
وطن تفتیده

پری‌ناز سعیدی

تک نگاری

شعرها

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

هادی خور شاهیان

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

مجید عزیزی