شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

امشب شبیه حرف‌هایت گنگ و طولانی‌ست

امشب شبیه حرف‌هایت گنگ و طولانی‌ست
امشب شبیه چشم‌هایم سرد و بارانی‌ست
هی می‌خزد جسمم به زیر کرسی یلدا
روحم ولی در بین آن فالی که می‌خوانی‌ست

وقتی برایت دانه می‌کردم انارم را
هی دوره می‌کردم غم دنباله‌دارم را
هرگز به فکر این نبودم در شبی تاریک
تنها بگریم درد‌های بی‌شمارم را

یادت بیاور لحظه‌ای که با همین دستم
زنجیر قلبم را به پاهای تو می‌بینم
حافظ حسادت می‌کند وقتی به‌جای او
در شعر‌های تو به‌دنبال خودم هستم...
 

مائده شجاعی

شعرها

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

سیدعلی صالحی

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی

ویدئو

شعر جهان در وزن دنیا

شعر جهان در وزن دنیا

علی مسعودی‌نیا

دلم به بوی تو آغشته است

دلم به بوی تو آغشته است

محمد شمس لنگرودی