شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ایلیا

با بادبزن فیل و ناودان او
به نسیمی ملایم
آن ریشه‌ی سیرابِ ماندگاری را
                      توان می‌نوشانم
درخت آزاد من
و با نیایشِ لبخند چشم به راهت
سایه‌نشین تو می‌مانم
شگفت ریشه‌ی سه‌‌پهلو
تثلیثِ واحد
وکَون    با آوای فرازینه‌ی نا‌پدیداری
سه‌ بندِ یک سونات    می‌دمد
            یا صمد و یا حیّ و یا قیّوم
ریشه‌ی ریشه‌ها    نوش‌آورِ یاری
****
نیم‌رخم آماده است    عکس بگیر
نگاه دوردست    که از شاهرگ    نزدیک‌ترست.

م. مؤید

شعرها

ﺍﻋﺘﺼﺎب

ﺍﻋﺘﺼﺎب

امین رجبیان

 همیشه عیدها روشن بودی

 همیشه عیدها روشن بودی

سوری احمدلو

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سیده تکتم حسینی

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مهدی آقازاده

ویدئو