شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ای زنی که 

ای زنی که 
              در خواب‌های تو 
  خرگوش‌ها 
                  همه سفیدند 
به فکر کفش‌های سیاهم 
از دریا 
           بر‌که می‌گردم اگر 
           بیدار بمانی 
صدای رعد، 
                  بوی افق 
                             و کمی ماهی 
کافی‌ست که 
                 در دسترس آتش 
                                           دور 
ولی روشن 
               که می‌شود 
در را 
         باد هم 
                  به هم 
                            می‌کوبد 
مورچه‌ها 
              از دیوار 
دیوارها از خانه 
و خانه‌ها از کوچه 
بالا به‌قدری که 
                      خورشید 
به شکلی 
پیش تو 
            می‌آیند که 
همه را خرگوش سفیدی
کنار من که کفشم
                       در تاقچه پنهان است 
کسی 
         غیر خودت 
                                 نبیند‌...

ابوالقاسم ایرانی

تک نگاری

شعرها

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی

اردبیل بایراغی

اردبیل بایراغی

مهدی آقازاده

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین