شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گل سفید

به تو ماننده، گل سفید
در باغ روییده است.
مانند صدای تو
نور قرمز مغرب ابرها را مزیّن کند
اگر تو بخواهی
من از خواب تو بیرون می‌روم
و رؤیایت را ترک می‌کنم
مثل پلیکانی که یک روز از این‌جا
دامنش را برچید رفت
و سایه‌ای سنگین در پشت سرش باقی نگذاشت.
مثل فکرهایی که بعد از ما
با سر سیاه ما در گور می‌پوسند
و ریشه‌های گیاهان را مسموم می‌کنند.

محمدباقر کلاهی اهری

تک نگاری

شعرها

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری

برای این روزهای ایران...

برای این روزهای ایران...

کبری موسوی‌قهفرخی

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی