شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به قطع تردید می­‌گویم

به قطع تردید می‌­گویم
این‌جا تصمیم‌­ها به تسلیم می­‌رسند و
رسیدن 
از آغاز پوسیده است

 به قطع تردید می­‌گویم
به ظن باد
که موهایت آن را پیش می­‌کشند و
پیراهنت آن را پس می‌­زند

من علاقه­‌ی تقدیرم به تغییر
و زمانی که بیرون ساعت ایستاده
عقربه‌­هایش را از اعداد پس‌می‌­گیرد

به تردید
در رد‌پای تو می­‌گریم آن‌قدر
که گنجشکان تشنه از گودی آن آب می­‌نوشند
و به قطع 
پرواز می‌­کنند در جست‌وجوی درختی
که سایه‌­اش را جا گذاشته است

مجید رفعتی

تک نگاری

سماع دوگانه‌ها

سماع دوگانه‌ها

میترا فردوسی

طنز، جراحی‌ست

طنز، جراحی‌ست

سجاد گودرزی

شعرها

 صبح آن روز ساعت هفت از

صبح آن روز ساعت هفت از

محمد حسین عباسی

سه شعر از میثم مهر نیا

سه شعر از میثم مهر نیا

میثم مهرنیا

سفرنامه

سفرنامه

عبدالعلی عظیمی

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری