شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

راه رفتن با باد

راه رفتن با باد 
و به یاد‌آوردن سطر‌به‌سطر خواندن تو 
زمانی که 
سال‌ها
تو را ورق می‌زد
و من 
از درخت خواسته بودم 
اجازه بدهد سنگ بوده باشم 
اکنون در موعد دیگری هستیم 
تو 
در فصل دیگری نوشته می‌شوی
و کسی از سنگ خواسته است 
اجازه بدهد درخت بوده باشد

راه رفتن با باد 
و به یاد‌آوردن سطر‌به‌سطر خواندن تو 
زمانی که 
سال‌ها
تو را ورق می‌زد
نه
از همان نخست قرار نبود 
نه جاده‌ای
نه مقصدی 
هم‌سوی اشاره علف بماند
 

مظاهر شهامت

شعرها

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

برادرم دیشب درگذشت

برادرم دیشب درگذشت

عبدالله علوی

در ساعات معینی از شبانه‌روز

در ساعات معینی از شبانه‌روز

مظاهر شهامت

اردبیل بایراغی

اردبیل بایراغی

مهدی آقازاده