شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در خواب ما

در خواب ما
اسب ها می دوند
و از مرزها می گذرند
زمان برمی گردد
به لحظه ای که پیاده شدیم
دیگر بار فکرهایمان می پرند
و از سایه ها می گذرند
مکان برمی گردد
به جایی که هرگز نبوده ایم

پونه ندایی

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

شعرها

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

لیوان چای منتظر بودم 

لیوان چای منتظر بودم 

معین صباغ‌مقدم

تیمارستان

تیمارستان

ستار جانعلی‌­پور

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن