شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جامپ‌کات

در جست‌و‌خیزِ محدودِ
 چند‌و‌چونِ چند
برگ از درخت شستن

در  دورِ تسلسلِ
گُریختن و گُریزاندن
 آهو‌بودن و یوزپلنگیدن

بر سوزشِ مداومِ این زخم
بال‌زدنِ پروانه‌ای گذاشتن
و تقارنِ نامتقارنِ درد و دررد را
به حاشیه‌بردن

دار از دار گرفتن
کار از کادر دریدن
با این وجود تار
دفتین در متن موسیقی نهادن

با دو معشوقه و دو اسب و دو دوربین ترکمن دویدن
و‌ بر برداشت گندم‌زار و 
 علف‌زار و 
زار زارِ دیگران نگریستن

سجاد گودرزی

شعرها

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

زینب حسن پور

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

محسن حسینی