کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۴، اردبیل.

مجموعه‌‌های منتشر شده:

«بلکه داها دئینمهدیم»، «منیم آدلاریم»

بو گؤی لرین ایشیغی

بو گؤی لرین ایشیغی

بو گوندوزلر

گئجه لر

اونوتقاندیلار،  اونوتقان

آما گاهدان یادلارینا دوشوروک

آداما ساری گلیرلر،

گلر کیمی اولورلار

 بیر کؤرپونون

خیاوانین

بیر اسیم،

بیر دومانین

بیر ماهنی نین

آداما ساری گلمه سی تک

 

صالح عطایی