قره بولوت
گلیر دورور گؤلون اوسته
گلیر کوچه باشینی آلیر
ایندیجه یاغاجاق یاغماییر سن گلیرسن
منی گؤرمه دن سوووشورسان
منی بوردا هارداسا بیر خیاواندا
منی بوردا، ائوینیزین قاباغیندا...
بوتون آلچاق قاپی لارلا آربالاشیب
سنه باخیرام
متولد ۱۳۴۴، اردبیل.
مجموعههای منتشر شده:
«بلکه داها دئینمهدیم»، «منیم آدلاریم»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
قره بولوت
گلیر دورور گؤلون اوسته
گلیر کوچه باشینی آلیر
ایندیجه یاغاجاق یاغماییر سن گلیرسن
منی گؤرمه دن سوووشورسان
منی بوردا هارداسا بیر خیاواندا
منی بوردا، ائوینیزین قاباغیندا...
بوتون آلچاق قاپی لارلا آربالاشیب
سنه باخیرام