شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آرام‌بخش

لبخند تو آرام‌بخشه
رو حال و روز من اثر داره
زیبایی تو کیک پرخامه‌ست
واسه سلامتیم ضرر داره 

می‌خونی و گوش همه‌دنیا
از عطر یه ترانه پُر می‌شه
صدای گنجشکای تو کوچه
زیر صدات گروه کُر می‌شه 

«نجاتم از اندوه و تکرار
چیزی به جز خنده‌ت نمی‌خواد
لبخند تو آرام‌بخشه
اخم تو افسردگیِ حاد» 

سالم نمی‌شه از نگات رد شد
توی چشات میدون مین داری
هر صبح زیباتر می‌شی انگار
تو با خودت هم کورس می‌ذاری 

یه عمره گم می‌شم توی موهات
شاید با دستای تو پیداشم
قتل منو گردن بگیر می‌خوام
حداقل مقتولِ تو باشم 

«نجاتم از اندوه و تکرار
چیزی به جز خنده‌ت نمی‌خواد
لبخند تو آرام‌بخشه
اخم تو افسردگیِ حاد»

حسن علیشیری

تک نگاری

شعرها

گُنگ

گُنگ

سیدعلی صالحی

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

علیرضا کرمی

معنای هر کدام

معنای هر کدام

شاهین شیرزادی

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست