کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1368

کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه از دانشگاه تهران و دکتری تخصص علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی

  • عضو شورای دبیران مجله‌ی «وزن دنیا»- (رسانه‌ی شعر ایران) مرداد1398 تا کنون
  • معاون سردبیر مجله تهران‌شهر خرداد ۱۳۹۹ تا کنون
  • سردبیر مجله‌ی 4زبانه‌ی مدتور مگ  (Medtourmag)  (نشریه‌ی حوزه‌ی گردشگری سلامت که به زبان‌های عربی-کردی-انگلیسی و فارسی هر دوماه یک‌بار منتشر می‌شود)---از ابتدای سال 1398 تاکنون.
  • معاون سردبیر هفته‌نامه کسب و کارهای نوآور گردشگری «آگرد» --۱۳۹۸ تا کنون
  • دبیر پرونده‌ی ویژه «رویای ایرانی» در مجله‌ی «ایران ماه »(ضمیمه‌ی ماهانه‌ی روزنامه‌ی ایران» از شهریور 1398 تاکنون)
  • دبیر سرویس «اندیشه ی اجتماعی» ماهنامه‌ی «رو به رو»--  ۱۳۹۵
  • معاون سردبیر هفته‌نامه‌ی «آتیه نو» تنها نشریه‌ی تخصصی حوزه رفاه و تامین اجتماعی (1393 تا پایان ۱۳۹۸)
  • دبیر اجرایی مجله «روایت» 1393
  • معاون سردبیر مجله «نیمکت» سال ۱۳93 -۱۳94

خیره مانده‌ای به دریچه‌ی بی‌منظره‌

خیره مانده‌ای به دریچه‌ی بی‌منظره‌
-آن‌گونه که خدایان به
صف ملحدان سرگشته می‌نگرند-
خیره‌مانده‌ای در آداب زمستان
دندان بردار از جگر سرما
رضایت بده و بهار شو

تنْ خونی؛ تنْ به صُلابه
با حواس دو‌سر‌ باخت
رضایت‌بده و بلند‌شو!

با ریه‌های دوگانه‌سوز، در ترافیک دلهره
سربپیچ از مسیر تمدید و انکار!
از مدارای خرد‌جمعی دورْکار
از ماراتن حرف‌های باطله
رضایت بده و تن نده!

می‌شناسمت؛ ترجیح سربه‌دار!
فرزند کسی هستی
با گلی در قفسه‌ی سینه‌ات
بضاعت نانی در سفره‌های بی‌رونق
ویار الفبایی در ‌التفات شعور
سربرنگردان
رضایت‌بده و سربپیچ
بدو
بیفت میانه‌ی معرکه
بدو با خاطره‌ی جمعی مستعفی
با تصویر معشوقه در سر و
نامه‌ای به سازمان ملل در جیب
برای چند ثانیه‌/چند ثانیه‌/چند ثانیه: «رقصی چنین میانه‌ی میدانم آرزوست» باش
برای چند ثانیه
آن سوژه‌ی ممنوعه باش

بگذر ‌از دریچه‌ی بی‌منظره
از تاریک‌خانه بدون عکس
از ظلمات مطلق با اضطراب اضافی
بپیچ به سرگیجه
بپیچ که دو تا یکی ببینی

خدانگهدار
دیدار به دار

میترا فردوسی