شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تنهایی مرا از پا انداخت

تنهایی مرا از پا انداخت
دستم را کوتاه کرد
گرسنه‌ی  مهربانی‌ام
گرسنه‌ی  یک‌هوا لبخند
دری
به هوای تو
باز می‌کنم 
برمی‌گردم به آغوشت.

غلامحسین چهکندی‌نژاد

تک نگاری

به وزنی از دنیا

به وزنی از دنیا

یداله شهرجو

محصول زحمت حسنعلیجعفر

محصول زحمت حسنعلیجعفر

سیلویا سلمانپور

شعرها

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

حسن زینلی مقدم

واگیری

واگیری

عبدالعلی عظیمی

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

سیده تکتم حسینی