شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در میان راهروهای تاریک قدم می‌زنم 

در میان راهروهای تاریک قدم می‌زنم 
در میان راهروهای تاریک دور می‌شوم 
در میان راهروهای تاریک گم می‌شوم 
و تو عطر موهایم را در میان راهروهای تاریک خواهی شناخت 
و با خود فکر خواهی کرد این سایه‌ی کدامین زن است که پا‌به‌پای تو 
توی راهروهای تاریک چراغ می‌آورد. 

هستی مظفری

شعرها

به صورت رشد‌نیافته

به صورت رشد‌نیافته

فرخنده حاجی زاده

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

برادر

برادر

امیررضا وکیلی

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده