شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دنیا 

دنیا 
درشکه‌ای است
که بدون اسب‌هایش 
می‌دواندم
می‌دواندم
تا پاتوقی که نطق ما را بی‌تپق
در تق‌تق مشروطه‌ها
تلق تلق
بر سنگفرش کوچه می‌کشاندم

دیگر برای قوللر و قونسول هم
حتا
کفایت را نمی‌شاید
شاید نشستن زیر تاق تیغ و طوق و
یوغ غرقابی که قل‌قل را
به کاکل‌های خون می‌آورد
شایسته‌تر باشد

دنیا بدون ما نمی‌راند
برایش از درشکه
ما فقط چار نعل می‌تازیم

علیرضا ابن‌قاسم

تک نگاری

شعرها

برادرم دیشب درگذشت

برادرم دیشب درگذشت

عبدالله علوی

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

احسان بدخشانی

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس