شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گاب

از آن‌همه اضطراب بیرون آمد
فارغ شد و از کتاب بیرون آمد
گوساله برای دانش‌اندوزی رفت
مدرک که گرفت، گاب بیرون آمد

بهمن نشاطی

شعرها

 همیشه عیدها روشن بودی

 همیشه عیدها روشن بودی

سوری احمدلو

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا